رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی,خبری,قوی,دائمی,ارزان با ۳۰ فاکتور ضروری رپورتاژ ایده آل

خرید رپورتاژ,خرید رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ

 

رپورتاژ آگهی به انگلیسی  Ads reportage یا رپرتاژ آگهی به انگلیسی: Advertorial نامگذاری شده است.

در راهنمای خرید رپورتاژ آگهی به تمامی سوالات شما در قالب فاکتور های ضروری برای خرید رپورتاژ پاسخ داده خواهد شد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

یک پست تبلیغاتی دائمی که شامل لینک های فالو و قوی برای سایت شما می شود در حقیقت بک لینک‌ های طبیعی درون محتوا است که در طولانی مدت برای افزایش رتبه کلمه کلیدی شما در سایت بسیار تاثیر گذار است با خرید رپورتاژ اگهی شما با یک تیر دو نشان می زنید _ افزایش برندیگ و اعتبار سایت به علاوه افزایش رتبه کلمه کلیدی در گول _ فقط با کمی صبر زمان را ذخیره کنید چون با رپورتاژ های مناست قرار است زمان به نفع شما بگذرد.

شرایط خرید رپورتاژ آگهی چیست؟

اگرچه در پایین در قسمت در بخش فاکتور های ضروری خرید رپورتاژ آگهی موثر و قوی تمامی موارد و شرایط خرید رپورتاژ به صورت جامع بررسی شده است.

اما چند نکته اصلی را حالا بیان می کنیم که عبارت است از:

مهمترین عامل Equity Links است که در سایت موز می توانید بررسی کنید.عمر دامنه را بررسی کنید هر چقدر عمر دامنه سایت بیشتر باشد انتقال ارزش بیشتری برای سایت شما به همراه دارد.توصیه می کنیم برای رپورتاژ خود بک لینک با کیفیت بگیرید و در هنگام خرید رپورتاژ آگهی به این مسئله دقت کنید که سایت مورد نظر دامین اتوریتی بالای ۴۰ تا ۴۵ داشته باشد.

مورد بعدی spam score دامنه است که می توانید در سایت موز توسط ابزار Link Explorer | Moz’s Link Building Research Tool بررسی کنید.

مزایای خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اعتبار خالص سایت

افزایش رتبه کلمات کلیدی سایت در گوگل

معایب خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ زمانی تاثیر فراوانی دارد که سایت شما در رتبه کلمات کلیدی در گوگل باشد و حداقل در ۴ صفحه اول گوگل دیده شود

خرید رپورتاژ,خرید رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ, خرید رپرتاژ,خرید رپورتاژ آگهی دائمی,فروش رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان,معنی رپرتاژ,رپورتاژ آگهی چیست,رپورتاژ خبری,رپرتاژ آگهی,نمونه رپرتاژ آگهی,معنی واژه رپرتاژ, رپورتاژ خبری چیست, قیمت رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی و تبلیغات,رپورتاژ آگهی ارزان,رپورتاژ آگهی تبلیغات,هزینه رپورتاژ آگهی,تبلیغات رپرتاژ,تعرفه رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی یعنی چه,ریپورتاژ آگهی رایگان,معنی رپورتاژ چیست,هزینه رپورتاژ,درج رپورتاژ رایگان,رپورتاژ خبری رایگان,تعرفه رپرتاژ آگهی,پکیج رپورتاژ آگهی

فاکتور های ضروری خرید رپورتاژ آگهی موثر و قوی

۱_لینک اکیوتی Equity Link / سایت رپورتاژ دهنده هر چقدر بیشتر باشد شانس بالا آمدن کلمه کلیدی شما بیشتر می شود (مورد ۲۳)

۲-سرمایگذاری روی عبارات ۴ کلمه قدرت ریسک کمتر و نتیجه بهتری دارد

۳_برای افزایش نرخ کلیک رپورتاژ تا ۷۰ درصد برای رپورتاژ خود تصویر تهیه کنید

۴_هر رپورتاژ آگهی یک محتوای یکتا و بدون تکرار داشته باشد

۵-صفحات داخلی را هنگام نوشتن رپورتاژ در الویت قرار دهید

۶_عمر دامنه برای رپورتاژ مهم است http://codetools.ir/

۷_ دامین اتوریتی بالای ۴۰ – ۴۵ – ۵۰ یک گزینه بسیار خوب برای خرید رپورتاژ آگهی است

۸_مرتبط بودن سایت برای نتیجه گرفتن از رپورتاژ تاثیر گذار است

۹_اگر سایت مرتبطی برای رپورتاژ پیدا نشد از سایت های سرگرمی عمومی و ابزار دهی وبلاگ معتبر برای خرید رپورتاژ آگهیاقدام کنید

۱۰_مخصوص مورد بالا (مورد ۹) عمر دامنه بالای پنج سال پیشنهاد می شود

۱۱_ ۳ تا ۵ لینک برای هر رپورتاژ ایده آل و مناسب است

۱۲- ویدئو باعث افزایش اعتبار متن تبلیغاتی شما می شود

۱۳-برای هر صفحه از سایت فقط یک متن با یک لینک توصیه میشود

۱۴-رپوتاژ را به امگا تبدیل کنید و برای رپورتاژتان از همان سایت بک لینک بخرید

۱۵-محتوای رپورتاژ اگهی بین ۵۰۰ تا ۰۱۰۰ کلمه – ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ کلمه معیار مناسبی است

۱۶- در alt یا متن جایگزین تصاویر کلمات کلیدی مد نظر را درج کنید

۱۷-ارسال دیدگاه برای پست تبلیغاتی بسیار ارزشمند است

۱۸-از تگ h2  در پاراگراف اول استفاده کنید

۱۹-از تگ های h3 در طبقه بندی درون محتوا و تنفس در هر پاراگراف استفاده کنید

۲۰_spam score سایت تبلیغ دهنده را برای خرید رپورتاژ بررسی کنید

۲۱_خرید پکیج رپورتاژ آگهی هوشمندانه است؟!

خیر متن تکراری و زمان نامناسب درج رپورتاژ و بی اعتبار بودن سایت ها یا اعتبار کم پکیج ها وقت شما راهدر می دهد

فراموش نکنید رپورتاژ اگهی در یک ساعت معتبر از خرید چندین پکیج رپورتاژ آگهی انتقال ارزش بیشتری دارد.

۲۲_مفید و مختصر بنویسید کوتاهی و زیادی کلمات در رپورتاژ شانس دیده شدن را کمتر می کند

۲۳_برای بررسی قدرت دامنه “Page Authority”  و کیفیت صفحات سایت “Domain Authority” و spam score و لینک اکیوتی Equity Link از  سایت moz com استفاده کنید.

۲۴_با توجه به تجربه های زیاد سئو و بهینه سازی سایت الکسا معیار مناسبی برای تشخیص خرید رپورتاژ آگهی نیست

۲۵_لینک های رپورتاژ حتما فالو باشد

۲۶_لینک های امگا ترکیبی از فالو و نوفالو باشد بهتر است ( لینکی که به صفحه رپورتاژ اگهی شما داده می شود )

۲۷_فواصل زمانی پیشنهای برای چندین رپورتاژ بین ۵ روز تا یک هفته پیشنهاد می شود

۲۸_ Equity Link-Page AuthorityDomain AuthorityEquity Link-spam score و زمان اصلی ترین موارد بازدهی خرید رپورتاژ روی کاغذ است

۲۹_برای نتیجه گرفتن از رپورتاژ بهتر است در کلمه کلیدی که قصد خرید رپورتاژ را برای ان دارید در مقاله نویسی,تولید محتوا و در سوشیال ها اکتیو و فعال باشید

۳۰_تمامی معیار ها و نکات بر اساس تجربه و آخرین الگوریتم های گوگل بیان شده است با این حال فراموش نکنید که معیار های سئو همیشه نسبی هستند و هیچ چیز در دنیا مطلق نیست.

از این که با کد تولز همراه بودید سپاسگذاریم خوش حال می شویم شما هم تجربیات و نظرات خود را در مورد رپورتاژ با ما در میان بگذارید.

منبع:کدتولز

درج یک نظر


لینک های ابری: دانلود فیلم , دانلود آهنگ جدید , ثبت شركت , رتبه بندي شركت , سفارش پيتزا ,
Xبستن تبليغ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ جدید